Sisällön tarjoaa Blogger.

Ever mine, ever thine, ever ours.

lauantai 9. huhtikuuta 2011

Karkkipurkit

No niin. Kun te monet muut hääbloggaajat olette postanneet ihanista karkkibuffeteista ja niiden tarjonnasta ja purnukoista, niin minähän ihastuin ihan täysin ajatukseen kauniista karkkipurkeista häissä! Olen pyöritellyt ideaa jo muutaman kuukauden päässäni. Me -tai varsinkin minä- olen ihan persona makealle ja kaverit aina naureskelevatkin mun "karkkiKAAPILLE", jossa on aina karkkia jemmassa. :D Siksi varmaan en saanutkaan ajatusta karkkien runsaammasta tarjonnasta pois mielestäni -kun kerran karkit kaikissa muodoissaan aina suklaasta salmiakkiin ovat minun ja sulhon lempiherkkuja, miksipä niitä sitten ei tarjoiltaisi myös meidän häissä? Niinpä tänään Stockan Hulluilla päivillä pyöriessäni ostin pari tällaista aivan ihanaa karkkipurkkia (jotka otan ehdottomasti käyttööni häiden jälkeen!). :)

Kuva ja inspiraatio löydetty Modern Bride -blogista ;)

Mehän olemme sulhon kanssa jo ostaneet hääkarkkien "tarjoiluastiaksi" koriste-flyygelin. Aiomme edelleen laittaa sen täyteen erilaisia paperipäällysteisiä karkkeja (kuten Dumlet, Mariannet yms.). Nyt voimme laittaa toiseen tänään ostamistani karkkipurkeista jotain pientä suolaista (kuten sellaisen partybackin, jossa on mm. suolatikkuja ja kiemuroita) ja toiseen joko erilaisia irtokarkkeja tai karkin korvaavia nameja (kuten jogurttirusinoita tms). Ajatuksena olisi juurikin se, että vieraat voivat napsia herkkuja kipoista ja flyygelistä aina kun siltä tuntuu -heidän ei tarvitsisi odottaa jälkiruoka-aikaan saadakseen suunsa makeaksi. :) Ainakin itse tykkäisin kovasti, jos menisin vieraana häihin ja siellä olisi vapaasti kahmaistavia herkkuja tarjolla läpi koko hääjuhlien ajan. Slurps!
Olen siis ihan innoissani karkkipurkeista, ne ovat niiiiiiiiiin ihanat ja hienot ja sopivat erittäin hyvin häihimme muiden hääkoristeiden kanssa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti